| Kirjoittaja |
Viesti |
| < Jincheng ~ NONI VASTATKAA!!!!!! |
|
Lähetetty:
12.09.2009 08:14
|
|
|
|
|
| MIten voisi tuunata jencheng knight q8? ja mist saa ne varaosat ja muut tuunaus jutut! |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.09.2009 18:56
|
|
|
|
|
| Mun käsite tuunauksesta on se, että tehdään ensinäkin niin paljon oma valmiste osia kun resurssit riittää, toisekseen siihen tarvitaan silmää, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Kato netistä kuvia läpi erimallisista chopperista sun muista, ja katso mitä niihin on tehty, ja lähde tekemään omaa versiotasi, mutta kopiointi on sitten ihan homoa, joten yksilö siitä pitää tehdä. Kato nyt vaikka läpi motot.netistä jokunen moottoripyörä ja mieti sitten, tee sellanen kun itse haluat ja mikä miellyttää silmää. Jos ei onnistu niin sitten ei tuunata. |
_________________ Warpraid Ei Vaan Osaa... |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
05.02.2010 17:59
|
|
|
|
|
Varmaankin mopari ja muut nettikaupat tarjoaa varaosia juuri tähän jinkun koneeseen ja tuunaus osat ovat yleensä yleismallisia, joten ne pitää itse soveltaa kiinni. Eikä pyörästä hieno tule jos vain bolttiksella yrittää jotain värketää.
Jotain rajaa ton otsikon kanssa. Ensinnäkin otsikko voisi vastata pyörän mallia JA OLLA KIRJOITETTU MUILLA KUIN ISOILLA KIRJAIMILLA JA MONELLA HUUTOMERKILLÄ. Foorumilla ei tarvitse huutaa. |
|
|
|
|
|
 |
|